The purpose of life is a life of purpose

By: Ax Rafar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 5-Mar-2008 07:23 Email | Share | | Bookmark
05.03.2008 selamat ulang tahun kelahiran encik rafar



Quote:

selamat hari ulang tahun kelahiran buat en.rafar ayahku yang tersayang juga sahabat2 aku yang berkongsi tarikh bersama ayah aku nora juga alynn...selmat hari lahir ..moga di murahkan rezeki juga sihat hendaknya...


ayah nak kawin boleh tak >>>>> http://www.thecustompicture.com


Friday, 25-Jan-2008 21:19 Email | Share | | Bookmark
25.01.2008




Quote:
allah selamatkan kamu...alah selamatkan kamu..allah selamatkan kamu semua allah selamatkan kamu..(sila nyanyi lagu ini seperti dalam cerita haji bakhil)hehehe



sayang jum kawin klik sini yer suma >>>>> http://www.thecustompicture.com


Tuesday, 1-Jan-2008 19:26 Email | Share | | Bookmark
langkah mula 2008

 


salam tahun baru buat suma warga dunia...doakan yang terbaek untuk aku mengecapi kejayaan di tahun ini...


apapun rajin2 la singah di rumah baru aku
>>>>http://www.thecustompicture.com


Tuesday, 25-Dec-2007 14:24 Email | Share | | Bookmark
kisah satu malam

 


suara2 si kaki lima sentiasa terpekik terlolong...semacam gak ngan kami...lama tak lepak...banyak menda nak citer...apapun kisah satu malam mmg best...lepak dari cKT permatang pauh...pastu kami p karoke....hahaha mmg best siot..lepak ingat balik zaman muda2...dulu klu fly p penang...sure pekena ckt pastu karoke..apapun cerita bujang makin hilang...pasal sorg2 dah kawin...so tinggal jer la yg ada kat dlm gambar tu...lepas nie tgk la sapa yg hilang plak..hahaha..apapun lu org ttp best dlm minda gua...pa din aku tgg hang punya turn plak pasnie....hilang semak pala aku lepak ngan korang...

selamat tahun baru pada suma yg mengenali aku insan kerdil ini....
chow



apapun rajin2 la singah di rumah baru aku >>>>http://www.thecustompicture.com


Tuesday, 11-Dec-2007 12:55 Email | Share | | Bookmark
cerita di sebalik lagi 10 hari....

 


lagi 10 hari dari tarikh harini, aku dok upload nie..hahaha..dan lagi 10 hari yg akan datang nie...aku cukup2 sibuk..dan semak pala...supaya aku tak terlupa akan 10 hari lagi yang akan datang nie...baik aku siap2kan diri awal2 hahaha....apapun aku cukup suka gila akan ketibaan 10hari lagi nie...tak sabaq dah rasanya...chow!!

apapun rajin2 la singah di rumah baru aku >>>>http://www.thecustompicture.com


[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net